تخصصی تابستان

  • خدمات دوره:۵۶ ساعت آموزش + حل تمرین + مشاوره فردی و گروهی
  • هزینه‌ی هر سه مبحث به صورت کامل:چهار میلیون و دویست تومان
  • ظرفیت کلاس:حداکثر ۴۰ نفر
  • مهلت ثبت‌نام:تکمیل ظرفیت یا ۳ روز قبل از شروع دوره
  • روش ثبت‌نام:به صورت اینترنتی، تلفنی یا حضوری

روش‌های ثبت‌نام در دوره کمپبل المپیاد زیست دهمی‌ها و یازدهمی‌ها

همراه با گروه المپیاد زیست آیریسک

دوره آموزشی و حل تمرین تخصصی المپیاد زیست ویژه آمادگی آزمون مرحله یک و دو در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. این دوره ویژه‌ی دانش‌آموزان ورودی دهم و یازدهم است که با مطالب کتاب‌های کمپبل المپیاد زیست آشنایی دارند و می‌خواهند برای مرحله دو المپباد آماده شوند. در این دوره علاوه بر یادگیری سه مبحث بیوشیمی، فیزیولوژی و سلولی نکات جذاب المپیادی نیز به همراه تمرین‌های فراوان به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان المپیاد در این اردو در جلسات آموزشی و مشاوره فردی و گروهی شرکت می‌کنند و با شرکت در جلسات حل تمرین، خیال خود را از بابت این سه مبحث اصلی آسوده می‌کنند.

دانش‌پژوهان می‌توانند جهت مشاوره و تعیین سطح با آیریسک تماس بگیرند.

فروشگاه کتاب آیریسک بزرگترین مرجع فروش کتاب‌های المپیادی ایران است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه منابع مورد نیاز برای مطالعه و تمرین المپیاد زیست را بیابید و در صورت تمایل پس از ثبت‌نام در سایت فروشگاه کتاب آیریسک، سفارش و پرداخت وجه، آن را به صورت پستی تحویل بگیرید.

.:. بیشتر بخوان .:.
دانلود سؤالات المپیاد سال 1402 با کلید

برای شرکت در این دوره به هیچ نرم‌افزار و تجهیزاتی نیاز ندارید، اما پیشنهاد می‌کنیم با کامپیوتر یا تبلت با صفحه بزرگ در این کلاس‌ها شرکت کنید، همچنین پیش از هر جلسه، تمرینات کلاس را به طور کامل انجام دهید.

امکان ارسال دیدگاه برای این مطلب وجود ندارد.